Felanmälan

Under kontorstid

För felanmälan helgfria vardagar
mellan kl. 07.00 - 15.30
(OBS! Dag före röd dag/helgdag kl. 07.00 - 12.30)
Kontakta oss på telefon 019-58 03 40

Du kan även kontakta oss via webbformuläret nedan (Vänligen notera inga personuppgifter i meddelandefältet).


Jour

För felanmälan när kontoret är stängt hänvisar vi till Kumla Kommunfastigheters Jourgrupp. Kontakta dem på telefon
070-611 50 90 så avgör de om felet behöver åtgärdas omgående eller om det kan vänta tills någon hos oss är åter i tjänst.

Under veckorna 29-30 är kontoret semesterstängt.
För akuta ärenden under dessa veckor kontakta Kommunfastigheters Jour
på telefon 070-611 50 90

Vi på Kumla Fastigheter AB följer lägesrapporten gällande det nya viruset COVID-19
Pga rådande läge är kundtjänst nu tillfälligt helt stängt för besök.
Kontakta oss per telefon i god tid om du behöver hämta ut nycklar tex
.

För mer information https://www.folkhalsomyndigheten.se

Den 9-10/5 har vi personalutbildningsdagar och kontoret är stängt. Vi finns tillgängliga men med begränsad möjlighet att svara på telefon. Maila eller tala in ett meddelande på telefonsvararen så ringer vi upp så snart vi kan.